آیا مجموع گندم نان خوب برای کلیه بیماران بیماری
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا مجموع گندم نان خوب برای کلیه بیماران بیماری

آیا نان گندم خوب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی؟ گندم کامل غنی از فیبر خوب است که برای هضم و برای کاهش سطح کلسترول و چربی مفید است. علاوه بر این، می تواند کمک به کنترل سطح قند خون در نتیجه برای کاهش خطر ابتلا به دیابت. اما آن را نیز شامل مقدار زیادی از پروتئین و پتاسیم است که خوبی برای بیمار بیماری کلیوی نیست. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری های کلیوی، شما باید بیش از حد از آن را بخورم.

اگر شما نارسایی کلیه، نان گندم باید محدود شود، به خصوص در دیالیز یا به عنوان شما نزدیک تر است برای پایان دادن به مرحله بیماری کلیوی هستند. به این دلیل است نان گندم غنی از پتاسیم و فسفر است. با نارسا شدن کلیه به کار به اندازه کافی، توانایی خود را برای فرایند دو مورد می تواند ویران انتقام اگر به خوبی کنترل نمی شود.

پتاسیم یک ماده مغذی است که به عملکرد عصب و عضله سلول ها، از جمله کسانی که در قلب شما بسیار مهم است. سطح بالایی از پتاسیم می تواند شرایط hyperkalemia.This باعث نامنظم شدن ضربان قلب می تواند و حتی نارسایی قلبی شود.

اگر سطح فسفر در خون بیش از حد بالا، می تواند استشهادهای فسفر و کلسیم، ویتامین D اختلال سوخت و ساز بدن و هیپرپاراتیروئیدیسم شود. بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی معمولا توسعه بیماری های جدی استخوانی کلیوی.

اما همانطور که قبلا ذکر شد، نان گندم کامل فیبر بالا است، آن را تا بسیاری از فواید سلامتی برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه. بنابراین قبل از دیالیز، اگر دکتر شما به یک کم پتاسیم و یا رژیم غذایی کم فسفر توصیه نمی شود، شما می توانید به خوردن نان گندم کامل ادامه خواهد داد.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: